14.02.20

Єврейка Ольга Василевська-Смаглюк: я боюсь цього на генному рівні

Єврейка

Народна депутатка від "Слуги народу" та колишня журналістка телеканалу "1+1" єврейка Ольга Василевська-Смаглюк зробила скандальну заяву про обмеження свобода слова.

"Мені здається, що у нас в країні наскільки сильна свобода слова, що її пора б уже приглушити, з поваги до інституту президентства фільтрувати свою мову."

"Я вважаю погрозу життю президенту погрозами його життю. натомість мій співрозмовник Ахтем Чийгоз, розцінює це як образу честі та гідності. А якщо хтось може скористатися цими заявами і втілити їх в життя? А вину покладуть на того, хто погрожував? Це теж буде образою честі та гідності? Так скоро для нас може стати нормою "бєй жидов", або заклики до переслідування секс-меншин тощо. Тоді і газ і печі і вбивства стануть повторенням помилок, які передували трагедіям Голокосту. А я боюсь цього на генному рівні", - розповіла нардепка від провладної партії.