03.03.24

"НЕ РОЗКОЛЮЙТЕ СУСПІЛЬСТВО!" ІДЕМО В ПЕКЛО СТРОЄМ! ЗАТЕ РАЗОМ!

Напевно цю фразу я чую найчастіше: "Не розколюйте", "Не говоріть, не пишіть!"

Дайте нам здохнути дружно, разом, у летаргічному сні, зате в рожевому замку! Дайте заїхати в геноцид свого народу на розових поні...

Тобто якщо я говорю правду, то я розколюю суспільство, а якщо московські попи брешуть і ведуть вас в окупацію, то вони роблять добре, бо ми опинимося там усі разом, нерозколеним суспільством? І разом потім будемо в окупації, і дружно будемо лежати в братських могилах. Як в Ізюмі, чи Маріуполі! А решту загинуть у Сибірі, чи нових Голодоморах. 

Але ж ви так далеко мислити не здатні. Вас далі "Целую ручку. Прастітє. Благаславітє. Спасіхаспаді" думати не вчили...

***
ВИРІШИВ ПІДІБРАТИ МАТЧАСТИНУ, ЩОБ КОЖНОМУ "НЕПІДБУРНИКУ" НЕ ПИСАТИ ОКРЕМО:

Христос Спаситель казав: "Не мир прийшов я принести на землю, а меч!" (Мт.10;34). Одне зі звинувачень, яке закидали Христу, це те, що "Він збурює народ" (Лк.23;3).

"35. Бо Я прийшов розділити чоловіка з батьком його, і дочку з матір'ю її, і невістку із свекрухою її. 36. І вороги людини домашні її" (Євангеліє від Матвія)

Його провідь є водорозділом; Христос про Свою проповідь і слухачів казав: "Якби Я не говорив, - то не мали би гріха! А Я прийшов і виявив (їх гріх), тому гріх їх залишається на них!" (Ів.13;22)

І тоді, як і тепер, від слова правди люди "кричали і затуляли вуха свої" (Мр.14;63)
"Бо серце людей цих зачерствіло, майже зовсім не чують їх вуха, позаплющували вони очі свої. Інакше вони могли б побачити очима своїми, почути вухами своїми..." (Мт. 13;1)

"Затовстіло бо серце людей цих, тяжко чують вухами вони, і зажмурили очі свої, щоб коли не побачити очима й не почути..." (Мт.13;15).

«Його Ім’я – Боже Слово. І з Його вуст виходить гострий меч, щоб ним поражати народи. І Він має на одязі й на Своєму стегні написане Ім’я: Цар над царями і Господь над володарями".  (Об'явл.19;13)

"Бо мусять між вами й поділи бути, щоб відкрились між вами й досвідчені!" (1Кор. 11;19)

Тому проповідник повинен говорити!
Повинен збурювати!
Повинен вести до спасіння!
Повинен говорити про трепетні і чутливі теми!
Повинен дати шанс!
А чи люди захочуть почути, чи ні, - то уже їх вибір і їх зона відповідальності...

Роман Грищук, священик у Православна Церква України